Kızlar benim kızım akşam yedi yedi buçuk arası uyuyo en son mamasını 7 de veriyorum normalde gece boyuda emiyo, normalde gündüz 5 biberon mama içerdi ama şimdi ekgıda aldığı için mama miktarını azalttı içmek istemiyor
sabah = yumurta sarısı ve avakado
öğlen =çorba
akşam = muhallebi veriyorum ama tabi hepsini bitirdiği kadar zorlamıyorum buna rağmen mamayı azalttı sizce çok mu veriyorum