Funda2735 ya tuhaf bi 2 ay gecirdim ben aslinda. İlk 3 gun filan sutum yoktu kompostular rezeneler corbalar filan derken gelmeye basladi ve sık sık emzirdim annem yanimdaydi surekli bisiler yiyip iciyordum.. ama tabii o 3 gun mama verdik. Sonra doktor kontrollu bi sekilde mamaya devam dedi. 2 ay kontrolumde kilosu iyiydi mamayi birakabilirsin dedi doktor 2 hafta filan biraktim snrasinda benim gogsum dogumdan snra bi yara oldu ki hala oyle bi sure o gogsumu cok emziremedim. Ama sıktim disimi aglaya aglaya emzirdim bi gun oglum kan kustu korktum dr a gttik meger gogsumden akan kanmis bi surede oyle o gogsumu emziremedim sagip sagip doktum sutumu derken tek gogsle de cok doymadi ara ara mama verdim bende.. smdi mamayi kesmeye devam edicektim ki bu aksam oglum emerken cok huysuzlandi yara gogsumu daha cok seviyor orayi emzirdim onuda cok emmek istemedi gogsumu sıktigimda sutumun az denilcek kadar gelmedigini farkettim. 2 gogsumude emzrdim ama cekip cekip gelmeyince daha cok huysuzlandi. Dedm mama verim o uyurken sagip uyaninca veririm bi sagdm 2 gogsumden de 10 cc anca cikti😢😢