Merhaba hanımlar bebeğim kız 10 aylık ve 7 kg 300 gr ay bazında az kilo alıyor yemesi iştahı yerinde fakat baya haraketliyiz sık sık yardımımızla yürüyor ve sürekli haraket halinde doktorumuz buna bağlıyor kilo alımını ve öyle herhangi bi sakınca görmüyor boyumuz yaşıtlarına yetişti 72 cm bi 1 ay kadar erken dogduk belki bununda etkisi vardır bilemiyorum ama içimde rahat etmeyince doktorumuz bu mamayı verdi şimdi rapor çıkarttırıcaz kullanan anneler faydasını gördünüzmü nasıl veriyodunuz yediği yemeklere katarakmı yoksa biberonlamı ben biberonla bir şişeyi yarıya bölerek günde iki biberon olarak verdim.