Arkadaşlar merhaba bebeğim 7 günlük bugün rutin kontrolde sarılığı yüksek çıktığı için yoğun bakıma alındı bu süreçten geçen bilgisi olan varmı ne kadar sürüyor çok zorlanıyorum şimdiden ve kaç gün sürecek bilmiyorum bebeğimi görmeme de izin vermiyorlar nasıl atlatabilirim yardımcı olun lütfen 😞