Merhaba kızım 3ay 18 günlük. Bir haftadır öğleden sonra başlayıp akşama kadar süren ağlama, uykuya dalamama sorunu var. Kolik mi yoksa 4.ay atağına erken mi girdik tecrübeli anneler yazabilir mi?
Not: idrar, kaka, ateş, beslenme başka herhangi bir sıkıntısı yok sabahları gülüyor oynuyor keyifli oluyor. Öğlen uyku vaktine doğru başlıyor