Bebeğim diş çıkaracak olmalıki bugünlerde gözünden yaş eksik olmuyor. Uyku düzeni desen zaten kalmadı. Parmağı sürekli ağzında. İştah desen oda kalmadı nerdeyse hiç ek gıda yemiyor. Arada bir çok huzursuz olduğunda calpol veriyorum veya jel sürüyorum ama onlarıda çok fazla kullanmak istemiyorum. Aklıma kehribar geldi. Sizce diş zamanında fayda sağlıyor mu? Kullananlar ise kehribar nereden aldınız? Orjinal olup olmadığını nasıl anlayacağız.