4 aylık kontrol de ultrason çekildi ve en büyüğü 3.5 mm olan bir kaç taş varmış doktor hastaneden çıkmıştı telefon ile ulaştım bir buçuk ay sonra tekrar kontrol e gel dedi ama ben çok endilendim başka doktor a da göstereceğim daha önce başına böyle bir sey gelen var mı ?