Bebeğim 6aylik sadece 4ay emzirebildim zar zor sağa sağa gece uyurken başka türlü asla almıyordu çokta uğraştım 😓 uğraşmadım diyemeyeceğim aç biraktim emsin diye ama olmuyor ilk dogdugundan beri formül Süt veriyodum hala veriyorum 2aydir emmiyor sütümden yararlanamiyor gogusumdeki süt de şuan çay kaşığını bile doldurmuyor kesiliyor sanırım. Etraftan yediğim lincler de cabası sanki ben bu duruma uzulmuyomusum gibi tek hatam biberon vermekti bastan ama oldu bikere 🤷😢