Neseli5 Selam anneler, 5. Ayda tadımlar yapmıştık, şimdi 6 ay olduk, irmik, yulaf, keçiboynuzu özünü nereden temin ediyorsunuz? İlk olarak ne kadar miktar pişirmeliyiz? Yardımcı olurmusunuz güzel anneler?
Ogulcan Neseli5 ben aşçı anneden alıyorum canım çok güvenilir onun dışında ben tarif kitabından porsiyonluk yapıyordum canım kitap almanı tavsiye ederim
Pembecicek Neseli5 bende cevapları bekliyorum 🥰 bizde 6 bucuk aylığız ne yedirsem ne yapabilirim fikir veren olursa sevinirim 🐣
Kullanici12 Neseli5 ketbox trendyoldan aldım gayet guzel. Ama keciboynuzlu unu 8. Ay sonrasi verebiliyoruz doktorumuz oyle demisti. Aldigim sayfayı daha sonra instagramda bi doktorun da tavsiye ettigini gordum memnunum.
Ogulcan Neseli5 bu çocuk aç ,acıkınca yer kitapları çok iyi canım trendyoldan falan ikili satılıyorlar indirime girince al canım
YeniAnneIstanbul Neseli5 Biz tadimlari 6.ayda yaptik sonrasinda ozel bir marka kullanmadik tek dikkat ettigim organik olmasi ve tabi seker, tuz vs. Ilavesiz.keciboynozu ozunu soguk sikim aliyordum ama bir yerde erken ergenlik yaptigini duydum o yuzden kararsiz kaldim bayadir bitti ve yenisini almadim onu daha arastiracam
RuyasMom Neseli5 yulaflı bebek muhallebisi karışımı aldım ben canım bebeğime verirken içine muz ekledim o karışım da toz karışım . Diğer türlü denemedim ama şu anlık bence toz daha iyi olur yani öğütülmüş
Neseli5 RuyasMom teşekkürler, sebzeleri hep çatalla ezdim verdim pütürlü yedirdim ondan sordum aslında
Neseli5 Asenat3465 Havuç verdim, Havuç brokoli balkabağı Elma patates armut gün kurusu şeklinde verdim bende şimdi Muz tadımı ile devam ediyoruz sonra avakado vericem sonrada tahıllara geçeceğim