3 ay 24 günlük bir oğlum var. 2. ayından beri olan bir şey bu. nasil tarif edecegimide bilemiyorum ama boğulur gibi oluyo. yattigi yerde ellerini ayaklarını çırpıp çığlık atip agliyo. nefesini alamiyo. hıh hıh diyo sanki nefes alamiyomus gibi. bazen içtiği mama burnundan geliyo az bisey. hemen yüz üstü tutuyorum sirtina vuruyorum sakinlesiyo. hem kendi cok korkuyo hem ben korkuyorum. gözümün önünden hic ayirmiyorum ama Allah korusun olur da ben görmeden olursa diye ödüm kopuyo. başına gelen ya da bu durumu açıklayacak bilen var mi ? cok caresizim yardım edin doktor da care bulamadı