Benim kızımda 7,5 aylıkken tanı kondu..kilo almıyordu, mama denemye başlmıştj( kilo almadıgı için), her çeşit mamayı dneedik, asla içmek istemiyordu..anne sütünü de iki fırt çekip bırakıyordu..sonra bi ara otit, ishal oldu..o sırada bütün bunları değerlendirincr..kilo alamama, anne sütü ve mama içmek istememesi..süt allerjisi olabilir dediler..deri prick testinde negatif geldi, ama kan testnde pozitif çıktı..içerisnde süt olan..hiç bişey anne de bebek de içmiyor..bir tane aptamilin mamasını vermişti allerji doktoru..hala direk sütlü bişey vermiyorm, ama fermente halinde vermeye başladm yogurt peynir vs….10 aylık..sütte hala ishal oluyoruz..asla süt içeren bişey veremiyorm..(kek gibi)..