cemre_-34 günde 10 kez bezinin ıslaklık göstergesi en az yarısına kadar gösterecek şekilde çişini yapıyorsa, gaz çıkarmasında sorun yoksa korkulacak birşey yok demişti benim doktorum ancak 3 günü geçerse mutlaka haber ver demişti. Bazen gerçekten bapırsakları dolmadığı için yapmıyorlar. Şimdilik en fazla 3 gün sürdü bizim, 8 gün biraz fazla canım doktoruna 3 günü geçtiğinde mutlaka danış bence. Popo masajı var birde annem bebek hemşiresi olduğu için 3.gün eğer hala yapmamışsa biz onu deniyoruz mutlaka işe yarıyor. Birde bu aralıkta senin su içmeyi arttırman çok önemli. Anne sütü bebeğinin her neye ihtiyacı varsa onun ilacı unutma bol bol su iç en az 3lt.