333 Sblatc sağlık ocağınada gitmeniz gerek 1. Ay aşısı için hem onlarda izlem yapıyor boy kilo bakılıyor takip ediyorlar
Tugce3493 Sblatc ilk bir kaç ay doktora goturun saglık ocagı sadece ası boy kılo bas cevresı olcuyo muayne etmıyo.
Metesmom Sblatc İkisine de. Aşı var sağlık ocağında, bi de genel muayene için çocuk doktoruna gidiliyor.
Adasarin Sblatc ben sağlık ocağına gitmiştim 1 ay kontrolünde hem aşısı yapıldı hem kontrolleri boy kilo bakıldı doktorda aynı şeyi yapıyor sağlık ocağına gidince ebe zaten bütün bilgiyi veriyor hem bı sonraki ayı hemde hangi kontrolleri yapacaginizi
ellerimtombik1 Sağlık ocağına aşı için gidiliuo boy kilo ve kafa çevresi ölçümlerini yapıyor not ediyor her ay