Kızlar oğlum 20 aylık oldu artık memeyi kesmek istiyorum. Çünkü gün içinde asla aramaz memeyi günde 1 uyku yapar sadece uyurken emer. Ama geceleri sabaha kadar memede. Doğduğu günden beri sadece memede uyuyor. Memesiz uyutmaya denedim deliricek resmen çok fena ağlıyor. Şimdiden söyleyim bi kaç gün ağlasın alışır Demeyin asla dayanamam. Memeyi nasıl kesebilirim lütfen yardımcı olun. Meme dışında biberon emzik su vermek istedim anlıyor ve daha çok ağlıyor.