Selam hanımlar 😌bebeğim 50 günlük artık sancidan hiç durmaz oldu bugün doktora götürdük..ultrasonla karnına baktılar birde idrar tahlili yaptılar ama sonuç daha çıkmadı..ultrasonda aşırı derecede gaz ve böbrek genişlemesi var dedim.idrar sonucu çıkınca ona göre ilaç yazicam dedi..aynı durumu yaşayan veya yaşamış olan anneler var mı çok mu sıkıntılı bı durum çok üzüldüm daha çok küçük çünkü..birde gazı en aza indirmek için Bebelac nutrikonfor ve antikolik biberon kullan dedi..nutrikonfor kullanıp memnun kaldıniz mi işe yarıyor mu birde antikolik biberon olarak hangi markayı onerirsiniz çok çaresiz hissediyorum 😑