-Buse- E devletinize girip ptt kurum ödemelerinden girip kontrol edin komsuma cıkmamıstı bugun baktım cıkmıs 1000 tl 😊umarım ihtiyacı olana cıkmıstır
Deletedmom_26 -Buse- Baktım da malesef yok 🤷 millete 2 3 kez bize ödenecek kayıt bulunmamıştır yazisi 🤔
hayal_perest -Buse- bağkura çıkmıyor galiba. Baktım şimdi yoktur diyor. Akşama eşimin e devletine de bakayım
-Buse- Deletedmom_26 komsum ve eltimde basvuru yapmıştı 3 kere ve üçüde verilmedi aklıma geldi birden bakayım dedim yatmıs
Deletedmom_21 -Buse- bizede cikmamis millete 2 3 sefer cikuyor bizde bisi yok sansizlik pacamizdan damlıyor resmen