Tugba07eylul Kanguru alaşım var bebeğim 3 ay 6 gün sling te durmuyor dışa dönük gezmek istiyor doktora sormayı unuttum bide hangi kanguru markası önerirsiniz
mamanveutdormir Tugba07eylul kızımda 3 ay 7 günlük 2. ayında yüzü içe dönük kullanıyordum.. 3. ayına girdiğinden bu yana da yüzü dışa dönük kullanıyorum
Bir_prens_bir_prenses Tugba07eylul 2.5 aylıktı başladık kullanmaya şuan 4 aylık babymoll kanguru kullanıyorum memnunum.
Viyor Tugba07eylul 10 günlükten beri yeni doğan aparatıyla kullanıyorum. Ev alışverişini her şeyini onla yapıyordum .Ergo baby kullanıyorum ama fiyatları çok artmış Solomamda gayet iyi