minikmelegimmmm Kızlar bebegım bır ay sonra ek gıdaya gecıyor ve ben hayatımda hıc yogurt yapmadım, hiç de beceremem gıbı o yuzden bu yogurt makınesını aldım kullananlar nasıl neyle yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz vıdeo lınk falan varsa atar mısınız kızlar
ikizerkekannesi minikmelegimmmm hiç yoğurt mayalamamıştım bende sütaş pınar vs tarzı sütle yakınınızdan kvalideden anneden maya alıp küçük kavanozlara 1 çay kaşığı koyarak 7-8 saatte 42-45 derecede yapıyorum
nutellayiyensincap minikmelegimmmm ülker içim günlük süt,activia probiyotik yoğurt kullanıyorum. 42 derecede 8 saat mayalıyorum. Soğuduktan sonra dolaba kapağı açık atıp 2-3 saat dinlendiriyorum. Sonra da kapaklarını kapatıyorum. Ben yoğurt konusunda beceriksizken şu an taş gibi yoğurtlar mayalamış oluyorum😇
Emelingoo minikmelegimmmm ben de weewell aldım geçen hafta. Müthiş bişey. Oda sıcaklığında sütü koy kaplara, içlerine de bir çay kaşığı yoğurt. Makina 8saatte yapıyor zaten. Sonra kapaklarını kapatıp dolaba kaldır ertesi gün yemeye hazır
minikmelegimmmm Yamanikomm ikizerkekannesi nutellayiyensincap Emelingoo Zlm Zlm kızlar günaydın ben makıneyı kullandım dun gece içim günlük süt ve actıvıa ıle mayaladım sabah dolaba koydum agzı acık ve tutmuştu yogurdum şükür taş gıbı ama lezzetlı degıl tatsız olmus pek beğenmedim sızce neden kaynaklıdır baska süt mu denesem lezzetli bır yogurt olsun ıstıyorum
minikmelegimmmm ikizerkekannesi teşekkür ediyorum cnm sütü alıp ıcıne mayayı koyacağız gerısını makıne halledecek öyle mı kusura bakmayın cıdden hıc blmyrum ondan soruyorum
ikizerkekannesi minikmelegimmmm hiç önemli değil☺️Sütü küçük kavanozlara 180 cc yazar oraya kadar koyuyorum sonra kaşıkla maya ekleyip maya eriyinceye dağılıncaya kadar karıştır sonra kapaklarını kapatmadan şişelerin ağzı açık makineye koy derecesini ayarla başlat süresi bitince ötücektir zaten kavanozlar biraz soğusun gene ağzı açık buzdolabına koy 5-6 saatte ağzı açık buzdolabında beklesin ki sertleşsin sonra kapaklarını kapatıp günlük tüket
minikmelegimmmm ikizerkekannesi çok sag ol cnm pekı kac gün ıcınde tuketılmelı kac gune bır yapıyorsunuz
minikmelegimmmm nutellayiyensincap cok teşekkür ediyorum cnm her kavanoza sen de mı bır cay kaşığı maya koyuyosun
ikizerkekannesi minikmelegimmmm 7 şişe var ben birini sütünü yarıya kadar koyuyorum yarım şişe oluyor o benim diğer yoğurt yapımımdaki mayam oluyor geriye 6 şişe kalıyor benim ikizler günde 2 kavanoz bitiyor 3 gün sonra tekrar mayalıyorum
nutellayiyensincap minikmelegimmmm yoğurt küçük kaplarda oluyor ya onun içinde karıştırıyorum,kızımın mama kaşığı ile 2-3 kaşık atıyorum hepsine. Kavanoza maya attıktan sonra karıştırmıyorum bir daha. 1 litre sütten yapıyorum ben,5 kavanoza döküyorum yani. (makinenin kendi kavanozu) Bir küçük paket mayayı o kavanozlara eşit paylaştırıyorum.
Zlm minikmelegimmmm pastörize sut ile yapiliyo oda sıcaklığında süte biraz yoğurt koyup iyice karıştırıyosunuz sonra onu kaplara boluyosunuz yada tek bir kap varsa ona koyup makineye koyuyosunuz bende e bebeğin kendi markası olan var onda 8 saat duruyo sizinkide nasıl bilmiyorum ona bakın o kadar süre sonra olur
minikmelegimmmm Zlm teşekkür ediyorum cnm sey dıyecegım makınede yogurtlar oldugunda o yogurtların kapagını kapatıp mı koyacagım dolaba yoksa açık mı kalacak orda kafam karıstı bazıları kapatmayın demıs sulanır dıyor
Zlm minikmelegimmmm pınar süt alıyorum ben maya için herhangi bi yoğurt olur ama bulabilirseniz probiyotikli yoğurtlar var onlardan alın
nutellayiyensincap minikmelegimmmm hazır yoğurtlar gibi tatlımsı,yoğun bir tat beklemeyin ama yerken de insanı mutsuz etmeyen bir şey çıkıyor ortaya.. nasıl anlatsam bilemedim😄
Emelingoo minikmelegimmmm bence alışık olmadığın bir tat olduğundan beğenmemişsindir. Ben bayılıyorum kremamsı yumuşak bir tadı oluyor. Hazır Yoğurttaki sertlik ve ekşilik olmuyor
ikizerkekannesi minikmelegimmmm ben activia kullanmadım hiç ama hiç bi zaman tatlı olmadı yani hazır yoğurt gibi beklemeyin ☺️
Beyzza16 minikmelegimmmm bende yoğurt yapmayı bilmeyen biri olarak o makineden aldım ve geçen gün ilk defa yaptım o kadar güzel oldu ki gerçekten taş gibi yoğurt oldu ☺️ Wewell WYM 200 model bendeki
minikmelegimmmm Beyzza16 canım ben de dun yaptım taş gıbı evet yoğurdum tuttu ama tadını cok begenemedım yani ekşi degıl kesınlıkle ama tatsız gıbı sen hangı süt ve mayayı kullandın