Merhabalar,
arkdArkadaşlar 2,5 aylık bebeğimi
bensıfır kol atlet uzun kol zıbın ve dışında uzun kollu giydirip uyanıkken de yelek ile durduruyorum. Emzirme anında bazen yeleği çıkarıyorum ama genelde hep penye kundak ile üstünü örtüyorum . Sizler nasıl yapıyorsunzu çocuğu terletip hasta etmek de istemiyorum çünkü kat kat çok mu oluyor