Selam anneler
Bebeğimi ctesi sünnet ettirdik o gün iştahında bi problem yoktu ama ptesiden beri nerdeyse hiç bişey yemiyo yoğurt bile yedirmekte zorlanıyorum en sevdiği şeyleri yapıyorum ama en fazla 2 3 kaşık yiyo sonra ağzını kilitliyo acaba sünnetle alakası var mıdır yani keyfi yerinde aslında ama bugün bi tık daha mız mız sürekli parmaklarını emiyo ek gıda asla istemiyo 8 aylık bu arada bebeğim. Başına gelen var mı lütfen bi yardımmmm