biruykusuzanne Joie bin liraya saattım sırf kutuyu açtık ikinci el oldu diye. Evim sobalı mutfağım soğuk oluyor daha birkere kullanamadımmyer sofrasında sobalı odada yiyoruz o yüzden bebeyatmaz kullanıyorum
ayseasel1 Clouds https://imgyukle.com/i/oroAPI https://imgyukle.com/i/oro0W1 https://imgyukle.com/i/orodYf https://imgyukle.com/i/orowjA https://imgyukle.com/i/orEPzG https://imgyukle.com/i/orEkfS Su şekilde fotograflar mevcut. Bu arada bende 2. El joie kullaniyorum. 0 almadığım için hiç pişman değilim:)
Clouds ayseasel1 koltuk bölgesi sarı renkli görünüyor sararma dediğiniz bu şekilde sanırım dimi. Birde joie nin hangi modeli bu ürün
ayseasel1 Clouds mimzy sanırım arkaya yatabilen yükseklik ayarı yapılabilen tekerlekleri de fotoda görünüyor.
Melsbahar Mucizemm344 merhaba karqo ne kadr acaba olur göndersene İzmire bende suan almak.istyorum ama
Clouds ayseasel1 teşekkür ederim cvbınız için, yanıtlamayı unutmuşum kusura bakmayın farklı ürünlere bakıyorum.