Muhtemelen göz yaşı kanalı tıkalı.Benim bebeklerim de öyle oluyordu.Buradan tarif edemiyorum ama, doktor bize düzenli masaj yapmamızı söylemişti.Yaptık ve geçti.Eğer masajı düzenli yapmazsanız bir yaşına girdiğinde ameliyat yapıp,kanalı açmamız gerekir demişti.Gerek kalmadı çok şükür.Netten göz yaşı kanalı masajı diye yazarsanız çıkar.