yenianneadayi2208 Tubikim ben cam biberon kullanıyorum Nuk marka..Hiç koku yapmadı bu güne kadar , gayette memnunum 👍
Brcsuna Tubikim aynen cam koku yapmıyor ve öyle de kalın ki düşmeyle kırılmaz bildiğin yere iyice hızla çarpman gerek o yüzden camdan korkma daha sağlıklı bence