Kahveliseker Tubikim rica ederim. Marka olarak lansinoh tavsiye ederim ucunu bebekler daha kolay kabul ediyor.
Dilos01 Tubikim kızım 14 aylık cam biberon kullanıyorduk ki 2 gun önce kırdı sadece su içirmek için acaba bende pipetli avent suluklardan mi alsam. Yoksa cam biberon mu alsam tekrardan kararsız kaldım
Tubikim Dilos01 bence alistigiyla devam et aslında pipetki suluklar da güzel ama kullanamazsa boşuna almış olursun
Seda__nrr Tubikim dün akşam yataktan parkenin üzerine düştü çıkardığı sese kırıldı heralde dedim ama taş gibiydi avent kıllanıyorum korkma hiç en sağlıklı her zaman camdır 😂
Dilos01 Tubikim bardaktan iciyor ama pipetli bi kac denedim iciyor birde vazgeçerse diye çekindim sıkılıp
Serife00 Tubikim aventin cam biberonunu kullanıyorum doğduğundan beri 14 aylık kızım birde süt sağma makinanın var 2 tane lansinoh o cam değil aventin ucunu bulamadım yenileyecektim dün lansinohun ucunu aldım e bebekten onu kullanıyor şimdilik ama cam kokusuz evet lansinohun ucu çok pis koktu bizde de
Clouds Tubikim dr.browns cam ile başladım kırıldığı için dr.browns ve lansinohun plastik biberonlara geçtik, her yıkamada siveno baby bulaşık deterjanı kullanıyorum duruladıktan sonrada kaynatılmış su ile çalkalıyorum hiç kolu sorunu olmuyor
UraSsmom Tubikim Camda koku olmaz cnm. Ben doğmadan almıştım aventinkini arada dışarı çıkacaksa süt sağım bırakıyorum nadiren oda bi koku olmuyo
Tubikim UraSsmom Keske ben de en başta alsaydım o konuyu ben bı süredir hissediyorum ama süt koyuyirum içine emmiyir çünkü sürekli sahip koyuyorum ondan dedim bu gün yıkarım kaybattim çıkmayınca dedim alacağım ama sorayım bı önce