Merhabalar bebeğim 2 gündür burnu akıp öksürüyordu bu yüzden bende sağlık ocağına götürdüm doktor aferin yazmış yarım çay kaşığı ile günde 2 kez ver dedi ancak içeriğini okuduğumda 2 yaş altında kullanmayın yazıyor Bebeğim 7aylık bu arada kullanan annelerden yardım istiyorum ne yapayım?