Bulut1
Odaklanmayan çocuk yoktur sanırım fakat 2 yaş öncesi pek önerilmiyor. Benim oğlum 16 aylık çok nadir açıyorum oda belki bi duşa falan girmek zorunda olduğumda durmayınca 10-20dk kadar açıyorumdur belki, her gün değil tabii🤷🏼♀️ Büyük oğlum da maalesef daha sık açıyordum çünkü o 11 aylıkken hamile kaldım ikinciye ve çok kusuyordum oğlum hiç durmuyordu. Sonuç olarak aşırı bağımlı oldu tv olmadan yemek bile yemez olmuştu. Baya zor oldu azaltmak. Kreşe başladığından çok fazla aramaz oldu onun baya etkisi oldu🙏🏼