Tumet 2 yaşında bir oğlum var güzel bir hediye almak istiyorum doğum gününde, oyuncaklar çok pahalı hep oyıncak alamıyorum sizlere danışmak istedim güzel bir oyıncak almak istiyorum sizin çoçuklaronızı sevdiği oyıncakşar neler nasış eğleniyorlat
Damla93 Tumet uzaktan kumandalı araba alabilirsin üstüne binip gezebileceği traktör bisiklet olabilir
Denizfdn Tumet oğlum yok ama kızıma kaydırak almıştım çok mutlu olmuştu çok severek oynadı oynuyorsa daha
BugsBunnyy Tumet 2 yasinda oglumda fazlaca oyuncagimiz var bir de abisi olunca evde su an en cok oynadigi cırt cirtli meyve sebzeler tencereleri alir oynar
YadeKaradag Tumet ben xiaomi scooter almıştım 8 yaşına kadar kullanabilir diye biraz pahalıydı ama hiç pişman değilim severek kullaniyor 😊
Tumet Damla93 evet onu düşünüyorum ama yazın almak istiyorum şimdi eğlence bileceği oyuncak almak istiyorum