Selin_C Rikaa merhaba ilacı bilmiyorum ancak ne ilacı bu bağışıklık için demişsiniz merak ettim bebeğinizde kan değerlerinde eksiklik mi vardı benim kızımın nötrofil eksikliği var da o da bağışıklıkla ilgili bir değer o yüzden sormak istedim
Vlns Rikaa bizde 2 yaşındayız bize de verdi. Ki öyle ilaç veren bi doktor değil kendisi , ama rsv geçirmiştik ve bi ay sonra yine grip olduk.
bybilgee Rikaa Bunu kullanmadık hiç, doktorumuz imuneks ş şurup yazdı ondan devam ediyoruz çok da etkili bi şurup yararını gördük
Rikaa Selin_C gecmis olsun, kan degerleri normal fakat alerjik bir bebegim var.1 yasinda. Kis mevsiminde oldugumuz icin ve hastaliklardan korunmasi adina vitamin sordum doktora, bagisiklik guclendirici, immun44 onerdi.
Rikaa Vlns cok gecmis olsun. Ben de fikir istedim doktordan hangisini almaliyim diye. Benim bebegim de cok cabuk hasta olabiliyor bagisikligi dusuk. Bizimki de ilac takviye taraftari bir doktor degil. Artik o kadar cok virus varki bi yerden takviyelere baslamak gerekiyor. Siz habgisini kullaniyorsunuz?
Vlns Rikaa bize de ımmun 44 verdi , balık yağı kullanıyorduk normalde ama bunu verdiğin günler balık yağı vermene gerek yok dedi .
BalYapanSinek Kış boyu kızımın bağışıklığı kuvvetlensin diye sabah aç karnına nutrigen üzüm veriyorum. Kahvaltıdan sonra da nurse harveys imujet veriyorum. Bunları önermişti doktorumuz.
BalYapanSinek Rikaa birer şişe bitirdik valla henüz. Hasta olabileceği bir ortama da girmedi ama ben geçen hafta hastaydım. Kızıma bulaşmaması imkansızdı yani bütün gün peşimde çünkü. Ama sadece bir iki gün burnu aktı. Bir iki kez de hapşırdı. Çok şükür başka bişe olmadı. Bi de geceleri yakasına coldmix damlatıyorum. Rahat nefes almasını sağlıyor hastalıklara karşı korumayı arttırıyor. Onu da doktora sormuştum kullanabilirsiniz demişti.