Merhaba annelerim 🌸
Kızım 6 gün sonra 3.ayı bitiyor sanki artık tam doyamadığını farkediyorum çünkü sürekli emmek istiyor elini emiyor emdikçe süt bitince ağlamaya başlıyor sanırım hem anne sütü hemde anne sütüne ek mama mı başlamam gerekiyor ? Ek gıda dönemine kadar sadece anne sütü yeterli olan var mı düzenli besleniyorum bol su içiyorum sütüm var biliyorum ama bebeğim doymuyor sanırım . Böyle bir durumda siz neler yaptınız ?