Tugce59 40 günlük bebeğime idrar yolu enfeksiyonu sebebiyle dün yatış verildi. Hastanedeyiz ve tedavi görüyor. Var mı bu durumu yaşayan? Nasıl bir süreç bizi bekliyor?
Arjindidar Tugce59 cok buyuk gecmıs olsun. Rabbım tez zamanda sifa versin ınsallah. Nasıl belirtileri vardı?
Tugce59 Arjindidar çok teşekkür ederim. sarılık bir türlü bitmemişti. Doktur enfeksiyondan şüphelendi. O şekilde öğrendik.