balbocegimmm Kizlar tansiyonum u aralar 8 e 5 7e 5 çıkıyor. Makine yanlış olamaz çünkü bitmek bnde böyle. Annemde esimde normal sonuclar çıkıyor. İşin tuhafi bu kadar düşük tansiyona bn iyiyim. Herxamanki gibiyim. Bu neden olabilir
Deletedmom_26 balbocegimmm Kendinizi iyi hissediyor olmanız şuan bu tansiyonun sizin için ne kadar kotu olabileceğini düşünmemeniz hayret edilecek bişey kimi insan bu tansiyonla komaya bile girebilir ki basimizada geldi oyuzden ihmal etmeyin yüksek ne kadar riskli ise dusukte bir okadar riskli umarım doktora gozukursunuz 🙏
balbocegimmm Deletedmom_26 iyi hissettiğim şaştım bnde öylesine annem olcerken tansiyonunu bnde ölçüm ve böyle cikti alet yanlış dedi 2 defs ölçüm yine aynı annem ölçüm onunki herzamanki gibi cikti. Ama bnde birsey yok ona şaşırdım. Burda başına böyle birsey gelen var mı merak ettim. Randevu bulur bulmaz gideegim hastaneyede