Tnzlhsyn1 Arkadaşlar 25 günlük bebegim var sdoğuduğunda bas cevresi 36 cm idi doktor bi tık büyük dedi böyle bir olay yaşayan varmı
Adar_-mommy Tnzlhsyn1 benim bebeğim doğduğunda baş çevresi 30 cm di 1 ay kontrolüne götürdüğümde 34 tü doktor bize gayet iyi demişti
Mlkhrn Tnzlhsyn1 yenidoğanda alt sınır 32,3 üst sınır 37,5. E nabızda persentil eğrisinden bebeğinizin gelişiminin normal aralıkta olup olmadığını takip edebilirsiniz
yuhumgeliy Tnzlhsyn1 doğduğunda 36 cm di şuan 2 ay 4 günlük Bugün baktı 40 çıktı büyük falan demediler kuzum için rahat olsun
Tnzlhsyn1 Mlkhrn bnm bebegim 25 günlük bas çevresinin sabitmi olması gerekiyo yoksa herahngibir büyüme oluyormu. Bgun kndi çabamla ölçümde 38 olduğunu gördüm
Alpitom Mlkhrn e nabızda persentile nasıl bakılıyor? Bebek için ayrı e nabız profili mi oluşturmam lazım?
cinemmm Bence siz ölçüp ya da başkalarının bebeğinin baş ölçüsüyle kıyaslayarak kafanızı karıştırmayın doktorunuz takibini yapar önemli olan ayına göre büyümes diye biliyrm her bebek kendi değerleriyle değerlendiriliyor
babyandmom1 Yoo gayet normal bebeğim 33 cm baş çevresi ile doğdu ilk ay 35 mi 36 mı neydi. Şuan 7 aylık 43ü ya da 44 tü galiba emin olamadım.
Mlkhrn Alpitom siz kendi e nabızınıza girince üstte kenarda çocuklarım diye bir bölüm var ona tıklıyorsunuz. Çocuğunuzun sayfasına geçiyor. Aşı takvimi kısmında persentil-aşılar-aşı takvimi diye bölümler var. Ordan bakabilirsiniz
Ayaz13 Tnzlhsyn1 canım 35 cm doğdu oğlum ilk ayında 39 cm oldu 2. Ay 41cm şuan 10 buçuk aylık 47 cm Allah’a çok şükür hiç bir sorun olmadı doktorumuz gayet normal diyor merak etmeyin kendinizi korkutmayın
Giz3w Tnzlhsyn1 dogdunda 37 cmdi bi ay sonra 39 oldu zaten nesi buyukmus su an 6 aylik 46 cm vucuduna gore gelisiyor
Asalet Tnzlhsyn1 benim oğlumun başıda çok büyüktü doğumda hala öyle gidiyor Bi sıkıntı yok iri kafalı yapcak bişi yok takılma canım
Tnzlhsyn1 Asalet 1 haftalık kontrolde 36 cm büyük olduğunu ve gerekirse kontrol altına alınacağı söylendi o yüzden sknti stres yapıyorum kendime birde bıngıldagı geniş dendi
Bebegimm1 Tnzlhsyn1 36 santim dogdu normal olarak buyuk eşimin kafasida buyuk mesela genetik bizimki bir de iri bir bebek gayet saglikli bebegm kafasi da hala onde gidiyor bir sorun yok yani gelisimi normal sizinkinde oyledir