Oğlum 15 aylık normalde sarılmayı filan sevmez çok sıkılır bu alır bide babasına düşkündür mesela onla oyun oynar devamlı ona sataşır 😂 ama bir kaç kere fark ettim hasta olunca öksürünce gece ağlayarak kalkınca babası gel oğlum diyor asla gitmiyor bana sarılıyor öyle uyumak istiyor normalde çok sarılmayı filan sevmez kucağıma alınca hemen susuyor neden acaba sadece hasta olunca oluyor? Bide ben çalışan anneyim gün içinde de çok görmüyor beni benden daha çok babasını görüyor digebilirm