Hanımlar oğlum 6 buçuk aylık. Sünnet yaptıracağım devlette şu an pandemiden dolayı yapılmıyor diye duymuştum doğru mu acaba? Bir de randevuyu hangi bölümden almak gerekiyor; çocuk ürolojisi, çocuk cerrahisi var bir de normal genel cerrahi ve üroloji fark ediyor mu acaba?