Merhaba kızlar bugün 18 aylık oğlumu oyun grubuna götürdüm. 1 saat. Oyuncakları çok sevdi, çok oynamam istedi. Öğretmen de aktivite yaptırıyor ama bu aktivite 5 dakika sürüyor 10 dakika sonra yeni aktivite yapıyor. Benim oğlum ilk defa katıldığı için oturumda aktivitenin başına kalkmak istiyor gözü hep oyuncaklarda haklı olarak, öğretmen de hadi Teoman bunu böyle yapalım diye ilgileniyor. Ama benim oğlum kafa sallıyor istemiyorum diye. Sizce öğretmen ile konuşup oğluma müsade etmesini söyleyeyim mi? Yoksa gitmeyelim mi? Yada öğretmen doğru olanı mı yapıyor? Umarım anlatmak istediğimi anlatabilmişimdir ☺️