Doğumdan beri 51.gun kanamam bitti 16.gun tekrar geldi atedim 1 hafta sürdü temizlendim 1 hafta sonra tekrar geldi anladınız mı.bilmihorum ama normal mi sezeryandan sonra boyle mi oluyor herkez de de bı kontrole gitmem gerekiyor sanırım 🥴biraz karışık yazdım.sanirim anladınız insAllah