Prettywoman91 gaz için sürekli kucağınızda odaları dolaşım siz yürürken daha rahat çıkartabiliyorlar, doktora danışın bize gaz için biogaia verdi gaz ve kaka yapınca biraz daha rahat, sabır edin 4.ayda düzeldi bizimki,desteksiz uyumayı bilmediği için yardımınız gerekiyor bebeğe, gündüz güneşliği kapayın, tv falan kapalı olsun, gece de yatacağı oda karanlık ama koridor açık mesela olsun loş olsun, youtubede pışpış fön sesi var onu açın rahatlatıyor ufak ufak sallayın,siz bunalmamaya çalışın sizin duygu durumunuzdan da etkilenir, biraz daha büyüyünce de tamamen geçecek, az sabah 6 lara kadar uyutacaz diye uğraşmadık bizde ama geçici.