yusufmertmom bebek çok küçük zaten genelde emecek uyuyacak yolda sorun olmaz. Ailenizin yanında olmak san kesinlikle iyi gelecektir.
Ben de ilk bebeğim 9 aylıkken 10 saat otobüs yolculuğu yapmıştım tek başıma, ailemin yanına gidip 4 ay kalmıştım.
Şimdi ikinci bebeğim 8 aylık, yine geldim ailemin yanına, 3 ay kalmayı düşünüyorum.