Mdhaaa Arkadaşlar merhaba. Bu ayın sonunda Doğum iznim bitiyor. 6 aylık ücretsiz izin almak istiyorum. Nasıl alınıyor acaba
Sibellaa Mdhaaa insan kaynakları ile görüşün bi de yöneticinizle görüşün bilgi verin ben dilekçe yazmıştım.