Kızım 16 aylık asla uyku sevmiyor 1 yaşına kadar yine iyiydi ama artık baya baya uykusu aza indi 😔Akşam 10-10.30 da uyuyor sabahta 7.30da ayakta yani 9 saat uyumuş oluyor ama gece aşırı da kalkıyor sadece öğlen uykusu uyuyor oda 1 saat bazen 1,5 saat nadirdir yani genelde 1 saat normal mi kızlar bu ben bakıyorum çevremdeki bebekler 12 saat uyuyor öğlende 2saat yatıyorlar ne yapıcam bilmiyorum akşam 10.30 uyuyunca artık benimde pilim bitiyor hiç bişey yapamıyorum oturup bi dizi film izleme keyfi asla yok hayatımda bizim gibi olan var mı ya nasıl ne zaman düzelir uykusu yoksa böylesine alışmam mı gerek