Yamanikomm Asla ama asla icmiyor ek gidada aliyor anlamiyor napsam ne denesem olmadimicmiyor bardak denedim suluk dednedim biberon denedim.alistiema barddahi denedim yok o suyun tadini alinca atiyor yere
Mucizemsin21 Yamanikomm bizim yeğende içmiyordu bu şurupların içinde şırınga gibi bi ölçek oluyor onunla bize geldiğinde içirmiştim ben oyun sandı baya da içti benim ufaklık da sevmiyor kaşıkla zorla içiriyorum napim gerçi arkasına kusuyor 😏
Yamanikomm Cansell123 ek gidaya basladigimdan beri 5 ayliktan beri deniyorum her golu suan 9 a girmek uzereyiz
Yamanikomm Lidya-t zaten biberona gidiyor kendisi aliyor aline yada alistirma bardagina ama suyun tadini alinca ativeriyor
Mucizemsin21 Yamanikomm aynı bizimkide öyle tiksiniyo bildiğin 😂 sen o şırıngayla bi dene istersen şurupların içinden çıkanla
Cansell123 Yamanikomm anne sütü ile mama mi veriyorsanız şu lanet verseydiniz keşke ben 40 çıktıktan sonra vermeye başladım şuan içiyor çok şükür