Merhaba sevgili anneler .Bebeğim 6.ayına girdi 5buçuk aylıktan beri tadım yapıyoruz daha doğrusu yapmaya çalışıyoruz . Öncelikle sebzelerden başladım buharda haşlayıp verdim birzkaşık zorla aldı çıkardı . Dedim heralde tatsız geliyor sonrasında yoğurt ve meyve ye geçtik yine istemiyor, çıkarıyor zorlarsam eğer kandırıp verirsem ağlamaya başlıyor ne yapmam lazım tavsiyeleriniz var mı . Hep böyle mi olacak ileride de hep yemek sorunumuz mu olacak şimdiden çok korkuyorum ve canım sıkılıyor