busra_54 Organier kids adında iştah şurubu kullanan var mı kızım 3 yaş ve aşırı iştahsız 11 buçuk kilo . Eczanede bu şurubun adını verdiler bize ama tereddütte kaldım. 1 haftadır da nutrigen üzüm ekstresi kullaniyoruz ama yok yani bir degisiklik