Zehrafth hayır iki ailede de kimsede yok. Bebeğimin yoğun bakım geçmişi yok. Erken doğum yok. Tam 40+0 da doğum yaptım. Defalarca işitme testine girdi sayamadim bile. şuan 6 aylık olmak üzere. Üniversite hastanesine takipli. Bu önümüzdeki Bera testi de olumsuz olursa il dışına Ankara Hacettepe üniversitesine götürmeyi düşünüyorum bi şekilde. Oradaki doktorlar Türkiye’nin en iyi doktorlarıymis kbb de