Elifim46 Kizlar kızımın bacağında böyle bişey çıktı kaşıntı vs yok ama ne olabilir bu acaba bilen varmı.
Zeynep4646 Elifim46 aynısı bizde de olmuştu çok terliyorsa olur bacak araları sürtünmeden bir süre ince giydirdik geçti birde şampuan ya da sabun yapabilir biz onuda kesip denemiştik kendi kendine geçti
TospikOglusum Elifim46 bence hiç vakit kaybetmeden çocuk doktoruna goturmen gerekiyo burda ne denirse densin doktor daha dogy teşhis edecektir çünkü kizariklik büyük baya
-baby- Elifim46 benimde oğlumda olmuştu daha ufaktı sonra yayılmaya başlayınca doktora götürdük egzama dedi bize 2 tane krem vermişti onlarla geçti şimdi kalmadı bence siz gösterin Bi doktora baya büyük çünkü
Elifim46 Zeynep4646 Ya bilmiyorum geçmesini bekliyorum geçmiyor hastaneye mi götürsem diye düşünüyorum
Mombaby Elifim46 bir cesit alerjik hastalik. Ureocort krem ile zaditen damla iyi geliyor birde haftada bir banyo yaptırın
Elifim46 -baby- evet bu da küçüktü giderek büyüdü siz devlete mi goturdunuz hangi bölüme gitmem gerekiyor