Kızlar oğlum 1.5 yaşında sizinkiler de böyle mi çok merak ediyorum bi cevap verin nolur.. evde gördüğü herşeyi almak istiyor. Vermezsek kıyameti koparıyor. Verirsek 1 dk evirip çevirip atıyor başka şey istiyor. Tonla oyuncağı var önceen çok gzel oynardı artık max 5 dk oynayabiliyoruz. Elimizden tutup ayağa kaldırıp kucak istiyor ve yüksekteki saçma sapan şeyleri istiyor. Vermiyoruz. Kendini yerlere atıyor. Peşimi asla bırakmıyor evin içinde. Bir odadan birley alıp diğer odaya götürene kadar beni takip ediyor. Tuvalete de birlikte giriyoruz artık. Çekmeceler dolaplar bütün korumalıklarını söktü herşey yerlerde. Parka gidiyoruz herkes sallanıp kayıyor bizimki bu salıncak nasıl sallanıyor diye vidalarını zincirlerini inceliyor. Çocukların peşineen koşturup sarılmaya çalışıyor. İstiyor ki herkes benimle oynasın. Avm ye gidiyoruz bütün çocuklar oturup etrafı izliyor yada uyuyor bizimki 2.5 dk oturmuyor. Avazı çıktığı kadar çığlık atıyor. Yere bırakınca sevinerek koşturuyor tutmamızı istemiyor. Yani özetle sabah kalktığından akşam yatana kadar onu zaptetmeye ve memnun etmeye çalışıyoruz çünkü hep ıııı ııııı mızmız.. çok oyuncu çok sevecen çok taklitçi çok güleryüzlü. Sadece bazen kendi kendine 10 dk cık oynasın istiyorum. Salıncakta sallanmak istesin 5 dk hareket etmeden sallansın istiyorum asla ama asla yok.. biliyorum çoğu çocuk hep böyle ve büyüdükçe daha da zorlaşacak sadece paylaşmak istedim galiba..