10 aylık bebeğim. Sabahları yerse eğer yarım yumurta, öğleyin püre ya da baska ne varsa ama fincan kadar yiyor çok nadir fazla yiyor akşam da yine fincan kadar bişi az mı? Çok emmek istiyo dolayısıyla ac kalmıyo ben mi hata yapıyorum her istediğinde emzirmemeli miyim? Saat bası emiyo en gec. Acaba diyoruö uykuları da bundan mı düzensiz. Çok konudan konuya atladım ama yardıma ihtiyacım var 💜