Nilarasu benim kızım da özgür kız havalarında. Şu an 16 aylık ama en başından beri böyleydi. Birlikte oynamak isterse gelir yanıma ya da kucağıma çıkar. Onun haricinde yalnız oynamak daha hoşuna gidiyor. Başkası gidince kalkıp başka şeyle oynuyor :))) Görümcemin kızı var 5 yaşında. O hep birilerini istiyordu bebekliğinde. Şimdi de herkes onunla ilgilensin, herkes onunla oynasın istiyor. Konuşurken herkes ona bakmazsa ağlıyor filan. Görümcem kıymetini bil diyor. Kızım kalabalıkta bile kendini oyalayacak şey buluyor, pek yakama yapışmıyor. Maşallah diyim :)