Dogabebekkk Kızlar merhaba Mersin’de güvenilir önerebileceğiniz bir yer var mı dolgu için ve yaptırdıysanız işlemden sonra ödem morluk çok oluyor mu dikkat çekecek kadar ?
Lidya-t Ben de bunu yaptıranları merak ediyordum o kadar kötü görünen bir şeyi niye yaptırmak isterki bir insan
Dogabebekkk Lidya-t herkesin kötü görünmüyor uygun ve yerinde doz ile gayet de güzel oluyor siz kötüleri gördünüz galiba 😅
Lidya-t Dogabebekkk Sanırım öyle oldu şu instagramdakiler beni benden alıyor herkes aynı yere taptırmış gibi balon gibi dudaklar