Arkadaşlar bebeğim 8 aylık b12 değeri 97 çıktı doktorumuz ocean b12 damlasını verdi gün aşırı 1 damla olacak şekilde. Burada bikac post okudum çok düşük olanlara direk iğne ile takviye ediyorlarmış bebeklere.1 damla yetecek mi hızlı yükselmesine ya ben de Bi endişelendim.bana da kendim vurulmam için dodex yazmış. Bide Bi ocean b12 nin içinde sadece puff var damlalık yok ki nasıl bir damla ayarlicam.acaba 1 puff yazacakti da 1 damla mi yazdı. 1 puff 3 damlaya eşitmiş.bu ilacı kullananlar damla şeklinde mi puff şeklinde mi kullandı bilen varsa biraz bilgi verebilir mi